Jak wyszczuplić twarz? 7 skutecznych wskazówek, które pomogą Ci schudnąć z twarzy

Grubą twarz można zamaskować makijażem. Szybki i teoretycznie prosty sposób. Ale są osoby (w tym również ja), które nie potrafią się malować, totalnie nie odnajdują się w tych wszystkich pędzlach i fluidach mimo usilnych chęci i nie mają na to także zbyt wiele czasu.

Utrata wagi może być wyzwaniem samym w sobie, nie mówiąc już o określonym obszarze ciała. W szczególności, dodatkowy tłuszcz na twarzy bywa niezwykle frustrującym problemem do rozwiązania. Na szczęście wiele strategii może pomóc w zwiększeniu spalania tłuszczu i wyszczupleniu twarzy.

Oto 7 skutecznych metod, które pomogą Ci wyszczuplić twarz:

Dodaj Cardio do swojego planu treningowego

Często dodatkowy tłuszcz na Twojej twarzy jest wynikiem nadmiaru tkanki tłuszczowej. Utrata wagi może zwiększyć utratę tłuszczu i pomóc odchudzić zarówno ciało, jak i twarz. Cardio lub aerobik to każdy rodzaj aktywności fizycznej, która zwiększa tętno. Jest powszechnie uważana za jedną z najskuteczniejszych metod odchudzania. Wiele badań wykazało, że cardio może wspomagać spalanie tłuszczu i zwiększać utratę tkanki tłuszczowej. Co więcej, przegląd 16 badań wykazał, że ludzie doświadczyli większej utraty tłuszczu przy wzroście wysiłku cardio. Niektóre typowe przykłady ćwiczeń cardio obejmują biegi, spacery, jazdę na rowerze i pływanie. Ćwiczenia cardio lub aerobowe pomagają promować spalanie tłuszczu i utratę tłuszczu, aby pomóc odchudzić Twoją twarz.

Pij więcej wody

Woda pitna ma kluczowe znaczenie dla ogólnego stanu zdrowia i może być szczególnie ważna, jeśli chcesz stracić tłuszcz ze swojej twarzy. Badania sugerują, że woda może sprawić, że poczujesz się pełny i poprawisz utratę wagi. W rzeczywistości, jedno małe badanie u osób starszych wykazało, że woda pitna wraz ze śniadaniem zmniejszała spożycie kalorii o około 13%. Inne badanie wykazało, że woda pitna przejściowo zwiększyła metabolizm o 24%. Zwiększenie liczby spalanych kalorii w ciągu dnia może pomóc w zwiększeniu utraty wagi. Picie odpowiedniej ilości wody zapobiega wzdęciom i obrzękom twarzy. Woda może zmniejszyć spożycie kalorii i czasowo zwiększyć metabolizm. Może również zmniejszyć retencję płynów, aby zapobiec wzdęciom i obrzękowi twarzy.

Wykonuj ćwiczenia twarzy

Ćwiczenia twarzy mogą być wykorzystywane do poprawy wyglądu twarzy, zwalczania starzenia się i poprawy siły mięśni. Dodanie ćwiczeń twarzy do regularnej rutyny może również ubarwić mięśnie twarzy, sprawiając, że Twoja twarz wydaje się szczuplejsza. Niektóre z najbardziej popularnych ćwiczeń polegają na wydychaniu policzków i popychaniu powietrza z boku na bok, napinaniu warg na przemian po bokach i utrzymywaniu uśmiechu podczas zaciskania zębów przez kilka sekund. Chociaż dowody są ograniczone, w jednym z przeglądów stwierdzono, że ćwiczenia twarzy mogą budować napięcie mięśniowe na twarzy. Inne badanie wykazało, że wykonywanie ćwiczeń mięśni twarzy dwa razy dziennie przez osiem tygodni zwiększało grubość mięśni i poprawiało odmładzanie twarzy. Poprzez tonowanie mięśni twarzy, ćwiczenia na twarz mogą sprawić, że Twoja twarz stanie się szczuplejsza. Chociaż badania są ograniczone, jedno z badań wykazało, że wykonywanie ćwiczeń mięśni twarzy poprawia gęstość mięśni i odmłodzenie twarzy.

Ogranicz spożycie alkoholu

Zażywaniu alkoholu może być jednym z największych czynników przyczyniających się do zwiększenia ilości tkanki tłuszczowej i opuchnięcia twarzy. Alkohol ma wysoką kaloryczność, ale mało składników odżywczych i może wiązać się ze zwiększonym ryzykiem przybierania na wadze. Utrzymywanie w ryzach spożywania alkoholu jest dobrym sposobem kontrolowania wzdęć i przyrostu wagi. Nadmierne spożycie alkoholu może przyczyniać się do przybierania na wadze, w tym do zwiększenia tkanki tłuszczowej w obrębie twarzy.

Ogranicz węglowodany oczyszczone, lub wyeliminuj je całkiem z diety

Rafinowane węglowodany, takie jak ciastka, krakersy, słodycze itp są częstymi sprawcami przyrostu masy ciała i zwiększonego przechowywania tłuszczu. Te węglowodany zostały mocno przetworzone, pozbawiając je korzystnych składników odżywczych i błonnika, a pozostawiając niewiele oprócz ogromu cukru i kalorii. Ponieważ zawierają bardzo mało błonnika, ulegają szybkiemu trawieniu, co prowadzi do skoków i spadków poziomu cukru we krwi oraz większego ryzyka przejadania się. Jedno duże badanie, w którym analizowano diety 42 696 dorosłych w okresie pięciu lat, wykazało, że wyższe spożycie węglowodanów oczyszczonych wiązało się z większą ilością tłuszczu w obrębie brzucha. Rafinowane węglowodany zwiększają poziom cukru we krwi i prowadzą do przejadania się, co przekłada się na zwiększenie masy ciała i ilości tkanki tłuszczowej, także w obrębie twarzy.

Wysypiaj się

Zdrowy sen jest ważną ogólną strategią odchudzania. Może również pomóc w utracie tłuszczu z twarzy. Brak snu może powodować wzrost poziomu kortyzolu, hormonu stresu, który ma długą listę potencjalnych skutków ubocznych, w tym zwiększenie masy ciała. Badania wykazały, że wysoki poziom kortyzolu może zwiększać apetyt i zmieniać metabolizm, prowadząc do zwiększenia ilości tłuszczu. Odpowiednia ilość snu może pomóc zrzucić dodatkowe kilogramy. Jedno z badań wykazało, że lepsza jakość snu wiązała się ze zwiększonym prawdopodobieństwem powodzenia utraty wagi. Odwrotnie, badania pokazują, że brak snu może zwiększać spożycie żywności, powodować przyrost masy ciała i obniżać metabolizm. Niewyspany człowiek wykazuje się także brakiem chęci do ćwiczeń oraz do podjadania niezdrowych przekąsek w celu nadrobienia poziomu energii. Kilka niezdrowych przekąsek pełnych cukru i soli = spuchnięta twarz. Jeśli z jakiegoś powodu miewasz problemy ze snem, zerknij na ten wpis: KLIK

Obserwuj spożycie sodu

Cechą charakterystyczną nadmiernego spożycia sodu jest wzdęcie, które może również przyczyniać się do obrzęków twarzy. Dzieje się tak dlatego, że sód powoduje, że organizm zatrzymuje dodatkową ilość wody, co powoduje zatrzymanie płynów. Kilka badań wykazało, że wyższe spożycie sodu może zwiększyć retencję płynów, szczególnie u osób, które są bardziej wrażliwe na działanie soli. Przetworzona żywność stanowi około 77% spożycia sodu w przeciętnej diecie, więc wycinanie wygodnych produktów spożywczych i przetworzonych mięs może być łatwym i skutecznym sposobem na zmniejszenie spożycia sodu. Rozważ zmniejszenie spożycia sodu, aby Twoja twarz wyglądała na szczuplejszą. Zmniejszenie spożycia sodu może zmniejszyć retencję płynów i zmniejszyć wzdęcia oraz opuchliznę w twarzy.

Istnieje wiele dostępnych metod, które pomogą Ci stracić dodatkowy tłuszcz z Twojej twarzy. Odpowiednia dieta, dodanie ćwiczeń, nawadnianie i dostosowanie codziennych nawyków to skuteczne sposoby na zwiększenie utraty tłuszczu i wyszczuplenia twarzy.

Ściskam!:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.